Особливості видачі дозволів у період воєнного стану

Особливості видачі дозволів у період воєнного стану

Низка сфер підприємництва функціонує на базі дозвільної документації. Отримання таких дозволів на час воєнного стану має свої нюанси та регулюється положеннями постанов:

  • КМУ №165, КМУ №314, за якими призупиняються терміни надання дозволів та строки – стосовно них заявник може звернутися до установи за отриманням;
  • КМУ №357. Постанова фіксує автоматичну пролонгацію дії дозволу, якщо його термін скінчився під час воєнного стану або протягом наступного місяця після скасування воєнного положення;
  • КМУ №314 містить положення про можливість виконання/експлуатування робіт та обладнання, які вимагають отримання дозвільної документації, згідно з декларацією про провадження господарської діяльності. Декларацію подають до Мінекономіки;
  • КМУ №357. За нею, роботи та обладнання, використання яких пов’язане із підвищеною небезпекою, під час ведення бойових дій в Україні здійснюються/експлуатуються за умови подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

Положення декларації відповідності матеріально-технічної бази

На що звернути увагу при необхідності подання такої документації?

  • Експлуатація обладнання. Про нього йде мова в пунктах 2-9 групи А Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки тощо;
  • Виконання робіт, які становлять небезпеку для працівників, здійснюється згідно з порядком у декларації. Інформація про їх проведення є в пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29, 30 групи А та додатку 2 до Порядку видачі дозволів;
  • Отримання суб’єктами провадження господарської діяльності дозволів – не пізніше місяця після завершення воєнного стану. Порядок, умови отримання та термін дії дозволів регулюються законодавством. В декларації має бути найменування суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ та фактичне розташування. Потрібно назвати вид господарської діяльності та вказати, який дозвільний документ ви замінюєте декларацією. Окремо суб’єкт господарювання має зазначити про ознайомлення з вимогами законодавства.

Якщо у вас залишились питання стосовно вашего ФОП – звертайтесь за консультацією. А також у Центрі бухгалтерського обліку можна замовити ведення ФОП та бухгалтерське ведення ТОВ.