Бухгалтерський облік оренди нерухомості
Кому потрібен аутсорсинг у сфері нерухомості
Робота агентства нерухомості будується на посередництві. Більша кількість витрат та приходящі фінансові потоки є невід’ємним компонентом діяльності ріелторів, проте вести грамотний облік усіх операцій під силу лише досвідченому бухгалтеру. Включати в штат працівника фінансово витратно, тому вигідніше та зручніше скористатися послугами бухгалтера на аутсорсі. Корисним буде бухгалтерський аутсорсинг у компаніях нерухомості, а також для приватних ріелторів, що працюють як ПП.
Фахівець, знайомий із тонкощами ведення обліку в сфері нерухомості, організує своєчасне подання звітів та проведення операцій відповідно до норм закону, по можливості із оптимізацією витрат клієнта. Це дозволить компанії знизити фіскальне навантаження та уникнути штрафних чи судових санкцій через неуважність та допущені помилки у звітності.
Специфіка бухгалтерських послуг для агентств нерухомості
Наші спеціалісти надають послуги із ведення обліку для підприємств, що ведуть торгову та виробничу діяльність. Виконання обов’язків у повному обсязі та на найвищому рівні гарантується договором про співпрацю, який підписується перед початком роботи. В документі детально прописуються задачі бухгалтера та закріплюється відповідальність спеціаліста. Ви можете скористатися стандартним пакетом послуг. Для клієнтів також доступна консультація бухгалтера із ЗЕД: фахівець роз’яснить питання, що цікавлять, та дасть рекомендації стосовно оптимізації витрат. ЦБА гарантує якісне бухгалтерське обслуговування і своєчасне подання звітності.
Бухгалтерські послуги для агентств нерухомості
Спектр обов’язків бухгалтера на аутсорсингу:
- Організація та виконання робіт зі складання та обліку договорів оренди (суборенди) землі;
- Прийом, контроль, перевірка на правильність оформлення первинної документації;
- Контроль розрахунку оренди комунальних послуг та експлуатації;
- Перевірка взаєморозрахунків із орендодавцями;
- Формування рахунків на оплату оренди, комунальних послуг;
- Контроль дебіторської/кредиторської заборгованості;
- Взаємодія із бухгалтерією орендодавця із поточних питань;
- SAP: обробка банківської виписки (вхідні та вихідні платежі), формування податкових накладних.