Бухгалтерське обслуговування підприємців
Ведення бухобліку для підприємців
На перший погляд, бухгалтерське обслуговування підприємців не так вже й необхідно, адже облік у фізичних осіб – підприємців максимально спрощений. Більш того, платники єдиного податку, відповідно до закону, взагалі можуть обійтися без ведення будь-якого обліку, за винятком книги обліку доходів. Ми пропонуємо:
- Компетентне ведення бухобліку
- Немає необхідності розширювати штат. Економія витрат на штатного бухгалтера.
- Ми готові запропонувати вам комплексне бухгалтерське обслуговування підприємців з додатковим переліком послуг за цінами, які значно нижче, ніж зарплата найманого бухгалтера.

Вартість базового пакету «Бухгалтерське обслуговування підприємців»
з 01 січня 2022 року
Система оподаткування Фізичної особи-підприємця | Вартість базового пакету за 1 місяць, грн. |
---|---|
Платник єдиного податку I групи | 500 |
Платник єдиного податку II групи | 600 |
Платник єдиного податку III групи без ПДВ | 700 |
Платник єдиного податку III групи + платник ПДВ | 4 500 |
Будь яка система оподаткування без діяльності | 100 |
До вартості базового пакету входить:
- ведення книги обліку доходів (до 30 записів в місяць, по одному регістру доходу (розрахунковий рахунок, готівкові надходження)
- розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету, надання реквізитів для оплати
- підготовка звітності для подачі до органів ДПС України, Управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах та інших фондів
- аналіз правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць)
- консультації по телефону з поточних питань (до 10 хвилин кожна, до 5 шт./міс).
У кожному конкретному випадку вартість бухгалтерських послуг визначається індивідуально – з урахуванням обсягу документообігу, делегованих повноважень та наявності або відсутності найманих працiвникiв.
В результаті цього ви сплачуєте лише за ті послуги, які реально отримуєте!
Крім перерахованого вище, обов’язки фахівця, який здійснює бухгалтерське обслуговування підприємців, можуть включати в себе:
- відстеження змін в чинному законодавстві та інформування про це підприємця;
- своєчасне перерахування податків і зборів – як за підприємця, так і за найманих працівників;
- нарахування та виплата заробітної плати найманим працівникам;
- відповіді на запити податкової;
- ведення договірної роботи;
- перерахування грошей постачальникам за товар;
- виписка документів для покупців;
- ведення обліку товарних запасів;
- контроль своєчасності надходження грошей від покупців;
- ведення обліку надходження товару, обробка та систематизація документів, що підтверджують його придбання.
Додаткові послуги, що надаються понад базовий пакет «Бухгалтерське обслуговування підприємців»
Назва послуги | Вартість за 1 місяць, грн. |
---|---|
Облік доходів по додатковому регістру доходу (плюс один розрахунковий рахунок або готівкові надходження, або платіжна система) за кожний регістр доходу | 150 |
Ведення клієнт-банка до 10 платіжних документів / до 20 платіжних документів / до 50 платіжних документів за місяць | 200 / 300 / 500 |
Підготовка та оформлення первинних документів (рахунок-фактура + видаткова накладна / акт виконаних робіт) за 1 комплект | 50 |
Нарахування зарплати 2 рази на місяць, формування відомості виплати заробітної плати, ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу тощо) із розрахунку за 1 співробітника | 300 |
Додавання КВЕДів, виключення КВЕДів, зміна групи оподаткування, зміна системи оподаткування, запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку (дистанційна дія) | 250 |

Що робити, якщо ви не з Харкова?
У нашій компанії величезний досвід віддаленого бухгалтерського обслуговування ФО-П.
На сьогодні ми надаємо послуги з ведення бухгалтерського обліку у підприємців, які перебувають не тільки в Харкові, але і в Харківській області, інших населених пунктах України та на підконтрольних територіях Луганської та Донецької областей.
При віддаленому веденні бухгалтерського обліку ФО-П весь обмін інформацією і документами відбувається через мережу Інтернет, а оригіналами документів – через “Нову пошту”.
Попередня консультація телефоном — безкоштовно
E-mail: cba.buh@gmail.com
Телефонуйте прямо зараз і ми все вам розповімо!
Наші переваги — ваші вигоди
ТОВ «Центр бухгалтерського аутсорсингу» був створений у 2017 фахівцями з 20-річним досвідом роботи в сфері бухгалтерського обліку та податкового права.
Професійно
Наш досвід у бухгалтерії — 25 років. Експертиза і професіоналізм підтверджуються позитивними відгуками партнерів, які працюють з нами багато років. Бухгалтери «ЦБА» володіють актуальними знаннями, постійно моніторять зміни у законодавстві. Кожен з наших фахівців відповідає за свою ділянку роботи.
Прозоро
Економно
Ви економите фінанси і час. Зарплата штатного фахівця перевищує номінальну вартість тарифів «ЦБА». При цьому над вашими справами працює ціла команда: веде документообіг, облік господарських та фінансових операцій, готує звітність. Ви можете повністю зосередитися на вирішенні своїх бізнес-завдань.
Якісно
Комплексний підхід і відпрацьована система контролю, при якій більш досвідчений співробітник постійно моніторить роботу молодого фахівця, дозволяють забезпечити якість наших послуг на найвищому рівні. Власна відпрацьована система якості роботі. Завдяки чому, нам вдалося практично повністю виключити помилки в роботі.
Отримати безкоштовну консультацію
Первинна консультація до 10 хв — безкоштовно.
