Що краще: “свій” бухгалтер чи наша компанія?

Ми так часто відповідали на питання: «Чому ви краще, ніж звичайний бухгалтер?» … Що вирішили просто взяти і написати про це відкрито:)

Давайте для початку подивимося, хто зазвичай веде бухгалтерський облік в невеликій фірмі. Найчастіше це бухгалтер, який одночасно супроводжує (обслуговує) кілька фірм і підприємців.

При цьому він не тільки веде бухгалтерський облік, а й часто надає супутні послуги – такі, як реєстрація нових підприємців або юридичних осіб. Він же вносить зміни до реєстраційних даних своїх клієнтів. Він же спілкується з податковою та іншими контролюючими органами – і так далі і тому подібне.

Попросту кажучи, звичайний бухгалтер невеликої фірми – це такий собі семіделкін, майстер на всі руки.
На наш погляд, це дуже погано.

Розриваючись на всі боки і кидаючись на всі напрямки, такий фахівець мимоволі починає робити помилки, причому саме в тому, за що ви платите йому гроші, – у веденні обліку і здачі звітності. А найгірше полягає в тому, що ці помилки потім обертаються штрафами для вашого ж підприємства.

По суті, ви платите двічі.
Спочатку – зарплату бухгалтеру, а потім – штрафи до бюджету.
При цьому стягнути ці штрафи з бухгалтера, який є вашим співробітником, практично неможливо.

Те, що звичайний бухгалтер найчастіше працює один, має і іншу негативну сторону.
Він позбавлений професійного спілкування з іншими бухгалтерами. А з огляду на його завантаження, він часто не встигає відслідковувати всі зміни в податковому законодавстві або спілкуватися з колегами онлайн.

У нас – все по-іншому.

Кожен з наших фахівців відповідає за свою ділянку роботи.
В наслідок цього окремо взятий фахівець, який відповідає за ведення бухгалтерського обліку, не займається внесенням змін до реєстраційних даних підприємств (або ФО-П) або ж оскарженням незаконних дій податківців.
Для цього у нас є інші люди.

Нас – багато.
Це забезпечує як можливість професійного спілкування, так і обмін досвідом та/або інформацією.
Наші фахівці не тільки відстежують зміни в податковому законодавстві (найчастіше – ще на стадії законопроектів, щоб встигнути спрацювати на випередження), але і самі пишуть різні статті з питань оподаткування та права.

Таким чином, якщо брати сукупно, наша команда більш професійна, ніж бухгалтер-одиночка.

Так, наші співробітники теж іноді помиляються – це звичайний людський фактор.
Але наш договір з клієнтом передбачає повну матеріальну відповідальність. Ми не перекладаємо відповідальність на клієнтів – і повністю відшкодовуємо донараховані з нашої вини суми штрафів та пені.

Втім, таке трапляється вкрай рідко.
Завдяки системі контролю якості, прийнятої в нашій компанії, нам вдалося практично повністю виключити помилки в роботі.

Для бізнесу зовнішній аутсорсинг найчастіше обходиться дешевше, ніж «власний» бухгалтер.
Коли ви берете на роботу бухгалтера, ви, по суті, платите не за конкретну роботу, а за той час, який він проводить на роботі.
Адже зарплата штатного бухгалтера мало залежить від того, обробив він в день десять документів або п’ятдесят (або взагалі жодного).

При цьому, взявши бухгалтера в штат, нехай навіть на мінімальну зарплату, ви змушені платити не тільки її, але і перераховувати до бюджету податки на заробітну плату. Так, наприклад, щоб виплатити бухгалтеру «на руки» 3 000 грн, вам потрібно заплатити в бюджет 1 545 грн, а загальна сума ваших витрат «на бухгалтера» складе вже 4 545 гривень.

Коли ж ви укладаєте договір з нашою компанією, вартість бухгалтерського обслуговування визначається (розраховується) індивідуально – виходячи з ваших реальних потреб. У результаті цього ви платите лише за ті послуги, які дійсно отримуєте, а не за пусте присутність бухгалтера на робочому місці. Ну і, звичайно ж, аутсорсингова компанія не хворіє, не йде в декрет або в тарифну відпустку.

Ні, безумовно, наші співробітники хворіють і ходять у відпустки. 🙂
Але їх посадові інструкції передбачають взаємозамінність, що дозволяє нам надавати вам послуги фактично безперервно.

Остання важлива відмінність – це досвід.
Саме той досвід, якого дуже часто немає у звичайного бухгалтера.

Ми – зовсім не «молода креативна команда» (як часто пишуть на сайтах компаній). 🙂
ТОВ «Центр бухгалтерського аутсорсингу» був створений людьми з 20-річним досвідом роботи в сфері бухгалтерського обліку та податкового права.

Безумовно, в нашому штаті є молоді співробітники.
Разом з тим комплексний підхід і відпрацьована система контролю, при якій більш досвідчений співробітник постійно моніторить роботу молодого фахівця, дозволяють забезпечити якість наших послуг на найвищому рівні.

Серед наших клієнтів – виробничі підприємства, IT-компанії, підприємства оптової/роздрібної торгівлі та навіть хокейна команда!

Таким чином, в силу нашого досвіду, на сьогодні не існує жодної проблеми, з якою б ми не впоралися.

Завдяки нашому досвіду, при вирішенні проблем наших клієнтів ми іноді використовуємо досить нестандартні та креативні методи – куди ж без цього. 🙂 :):)

Але при цьому ми ні на секунду не забуваємо, що в бухгалтерському обліку в першу чергу потрібна не креативність, а системність і планомірність. Чітке дотримання графіків документообігу, проведення господарських операцій і складання звітності.

Щиро ваш, Центр бухгалтерського аутсорсингу.