Ціни на бухгалтерські послуги
Скільки коштують послуги ЦБА?
Ми пропонуємо 2 формати співпраці:
- Абонентське обслуговування — це бухгалтерський супровід на основі щомісячної оплати послуг.
- Проектні послуги — послуги з фіксованою вартістю кожної.
Дистанційні бухгалтерські послуги
Віддалене обслуговування та супровід бухгалтерії на всіх етапах діяльності.

Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб

Бухгалтерське обслуговування підприємців

Податкові і бухгалтерські консультації

Аудит
фінансової
звітності

Податковий аудит

Реєстрація

Закриття

Внесення змін
Прайс-лист на бухгалтерські послуги
Система оподаткування юридичної особи | Вартість базового пакету, у % від МЗП * за 1 місяць, грн |
Платник єдиного податку без ПДВ | 55% (3575 грн.) |
Платник єдиного податку із ПДВ | 85% (5525 грн.) |
Загальна система оподаткування без ПДВ | 75% (4875 грн.) |
Загальна система оподаткування із ПДВ | 100% (6500 грн.) |
Виробниче підприємство (додатково до базового пакету) | +30% (+1950 грн.) |
Будь-яка система оподаткування без діяльності | 5% (325 грн.) |
Додаткові послуги, що надаються понад базовий пакет «Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб»: | Вартість, грн. |
Нарахування заробітної плати (коли кількість працівників – більше за 1), із розрахунку за 1 працівника | 125 |
Ведення кадрового обліку (складання наказів і штатного розкладу, заповнення трудових книжок, ведення табеля обліку робочого часу тощо) із розрахунку за 1 працівника | 175 |
За кожну додаткову господарську операцію (коли їх більше 20, при цьому в первинних документах (накладних, актах) має міститись не більше 10 номенклатурних позицій. Якщо більше – вартість за документ збільшується пропорційно кількості номенклатурних позицій) | 25 |
Ведення клієнт-банка: | |
– до 20 платіжних документів за місяць | 300 |
– до 50 платіжних документів на місяць | 500 |
– до 100 платіжних документів на місяць | 800 |
ВЕД за 1 операцію в місяць (до 3 операцій в місяць) | 200 (500) |
Збирання первинних документів (за 1 комплект) | від 50 |
Система оподаткування Фізичної особи-підприємця | Вартість базового пакету за 1 місяць, грн. |
Платник єдиного податку I групи | 500 |
Платник єдиного податку II групи | 600 |
Платник єдиного податку III групи без ПДВ | 700 |
Платник єдиного податку III групи + платник ПДВ | 4500 |
Загальна система оподаткування без ПДВ | 3000 |
Загальна система оподаткування + платник ПДВ | 4500 |
Будь яка система оподаткування без діяльності | 100 |
Додаткові послуги, що надаються понад базовий пакет «Бухгалтерське обслуговування підприємців»: | Вартість, грн. |
Облік доходів по додатковому регістру доходу (плюс один розрахунковий рахунок або готівкові надходження, або платіжна система) за кожний регістр доходу | 150 |
Ведення клієнт-банка: | |
– до 10 платіжних документів за місяць | 200 |
– до 20 платіжних документів на місяць | 300 |
– до 50 платіжних документів на місяць | 500 |
Підготовка та оформлення первинних документів (рахунок-фактура + видаткова накладна / акт виконаних робіт) за 1 комплект | 50 |
Нарахування зарплати 2 рази на місяць, формування відомості виплати заробітної плати, ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу тощо) із розрахунку за 1 співробітника | 300 |
Додавання КВЕДів, виключення КВЕДів, зміна групи оподаткування, зміна системи оподаткування, запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку (дистанційна дія) | 250 |
Реєстрація ФОП не платник ПДВ — від 1500 грн.
Реєстрація ФОП платник ПДВ — від 2200 грн.
Реєстрація юридичної особи (ТОВ або ПП) без ПДВ — від 4000 грн.
Реєстрація юридичної особи (ТОВ або ПП) із ПДВ — від 4500 грн.
Реєстрація громадських (неприбуткових) організацій — від 5000 грн.
Внесення змін до статутів кооперативів | |
Внесення змін до статуту (перереєстрація) кооперативу | 5500 грн. |
Зміна місцезнаходження (адреси) кооператива: | |
– без внесення змін до статуту | 2800 грн. |
– із внесенням змін до статуту (якщо адреса зазначена у статуті) | від 5500 грн. |
Зміна голови кооперативу або додавання (зміна) підписанта | 4300 грн. |
Зміна (доповнення) переліку КВЕДів | 4000 грн. |
Зміна контактних даних | 1000 грн. |
Внесення змін в реєстраційні дані та статути юридичних осіб | |
Зміна учасника ТОВ або зміна власника підприємства (інші зміни статуту) | від 4600 грн. |
Зміна статуту у зв’язку із приведенням його відповідно до нового закону про ТОВ | від 5500 грн. |
Зміна місцезнаходження (адреси) підприємства: | |
– без внесення змін до статуту | 2800 грн. |
– із внесенням змін до статуту (якщо адресу зазначено у статуті) | 5500 грн. |
Заміна директора (керівника) підприємства або заміна підписанта | 4300 грн. |
Доповнення переліку КВЕДів | 4000 грн |
Зміна контактних даних | 800 грн. |
Первинна консультація протягом 10 хв. — безкоштовно
Консультація протягом 1 години — 1000 грн.
Ми супроводжуємо бізнес на усіх етапах
- експрес-аналіз бухгалтерських документів та податкової звітності
- організація, ведення або відновлення бухгалтерського обліку
- оптимізація документообігу підприємств
- забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності й контролю за економічним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів
- своєчасне складання бухгалтерської та податкової звітності на підставі даних первинних документів і бухгалтерських записів, подання їх в установленому порядку до відповідних органів
- організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій
- організація обліку коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, що надходять до Замовника, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;
- облік витрат виробництва й обігу, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції, виконання робіт (надання послуг), результатів господарсько-економічної діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових та кредитних операцій
- забезпечення контролю за законністю, своєчасністю й правильністю оформлення фінансових документів
- забезпечення правильного нарахування й перерахування податків, зборів (обов’язкових платежів), внесків на соціальне страхування, коштів на фінансування капітальних вкладів, заробітної плати та інших виплат і платежів, погашення в установлені строки заборгованості за позиками
- нарахування заробітної плати (з щомісячною подачею звітності по персоніфікації) для працівників
- здійснення контролю за дотриманням порядку оформлення первинних документів, розрахунків та платіжних зобов’язань, витрачанням фонду заробітної плати, проведенням інвентаризацій
- моніторинг законодавства, що стосується послуг, які надаються
- закриття поточного періоду в бухгалтерському та податковому обліку
- подання поточної або фінальної звітності за умови ліквідаціі
- передача (повернення) документів та звітів що знаходились на зберіганні виконавця замовнику
Отримати консультацію

Наші переваги — ваші вигоди
ТОВ «Центр бухгалтерського аутсорсингу» був створений у 2017 фахівцями з 20-річним досвідом роботи в сфері бухгалтерського обліку та податкового права.
Професійно
Наш досвід у бухгалтерії — 25 років. Експертиза і професіоналізм підтверджуються позитивними відгуками партнерів, які працюють з нами багато років. Бухгалтери «ЦБА» володіють актуальними знаннями, постійно моніторять зміни у законодавстві. Кожен з наших фахівців відповідає за свою ділянку роботи.
Прозоро
Вартість послуг безпосередньо залежить від документообігу. Прозорість розрахунків — основа нашого партнерства, коли кожна цифра обґрунтована. Всі бухгалтерські послуги (ведення бухгалтерського та податкового обліку, формування і відправка звітності) ведуться в облікових системах і включені у вартість. Решта послуг узгоджуються і оплачуються додатково.
Економно
Ви економите фінанси і час. Зарплата штатного фахівця перевищує номінальну вартість тарифів «ЦБА». При цьому над вашими справами працює ціла команда: веде документообіг, облік господарських та фінансових операцій, готує звітність. Ви можете повністю зосередитися на вирішенні своїх бізнес-завдань.
Якісно
Комплексний підхід і відпрацьована система контролю, при якій більш досвідчений співробітник постійно моніторить роботу молодого фахівця, що забезпечує якість наших послуг на найвищому рівні. Власна відпрацьована система якості роботі, завдяки чому нам вдалося практично повністю виключити помилки в роботі.