• +38 (099) 026-27-42
  • cba.buh@gmail.com
Консультація
ЦБА
  • Про нас
    • Про нас
    • Як ми працюємо
    • Що краще: “свій” бухгалтер чи аутсорсинг?
  • Обслуговування
    • Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб
    • Бухгалтерське обслуговування підприємців
  • Реєстраційні дії
    • Реєстрація
      • Реєстрація юридичних осіб (ТОВ та ПП)
      • Реєстрація підприємців (ФО-П)
      • Реєстрація громадських організацій
      • Реєстрація кооперативів
    • Закриття
      • Закриття юридичних осіб
      • Закриття підприємців
    • Внесення змін
      • Внесення змін в реєстраційні дані та статути юридичних осіб
      • Внесення змін до статутів кооперативів
      • Внесення змін в документи громадських організацій
  • Кейси
    • Бухгалтерське обслуговування ІТ компаній
    • Бухгалтерський облік у сфері медичних послуг
    • Бухгалтерський облік на виробництві
    • Бухгалтерське обслуговування торгових підприємств
    • Бухгалтерське обслуговування логістичних компаній
    • Бухгалтерське обслуговування для ЗЕД: імпорт та експорт продукції
    • Бухгалтерське обслуговування адвокатів, нотаріусів, юристів
    • Бухгалтерський облік оренди нерухомості
  • Статті
  • Контакти
  • Українська
    • Русский
Ви тут: Головна > Обслуговування

Ціни на бухгалтерські послуги

Надання послуг з бухгалтерського супроводу бізнесу на регулярній основі (бухгалтерське абонентське обслуговування, подача звітності, проходження перевірок, кадровий супровід та інше).

Скільки коштують послуги ЦБА?

Ми пропонуємо 2 формати співпраці:

  • Абонентське обслуговування — це бухгалтерський супровід на основі щомісячної оплати послуг.
  • Проектні послуги — послуги з фіксованою вартістю кожної.
Доступність і прозорість бухгалтерського обліку

Дистанційні бухгалтерські послуги

Віддалене обслуговування та супровід бухгалтерії на всіх етапах діяльності.

blank
Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб
ведение бухгалтерии предприятий
Бухгалтерське обслуговування підприємців
Налоговые и бухгалтерские консультации
Податкові і бухгалтерські консультації
Аудит финансовой отчетности
Аудит
фінансової
звітності
Аудит налогов — независимая аудиторская проверка
Податковий аудит
ведение бухгалтерии ооо, флп
Реєстрація
blank
Закриття
blank
Внесення змін

Прайс-лист на бухгалтерські послуги​

Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб
Система оподаткування юридичної особиВартість базового пакету, у % від МЗП * за 1 місяць, грн
Платник єдиного податку без ПДВ55%   (3575 грн.)
Платник єдиного податку із ПДВ85%   (5525 грн.)
Загальна система оподаткування без ПДВ75%   (4875 грн.)
Загальна система оподаткування із ПДВ100%   (6500 грн.)
Виробниче підприємство (додатково до базового пакету)+30%   (+1950 грн.)
Будь-яка система оподаткування без діяльності5%   (325 грн.)
Додаткові послуги, що надаються понад базовий пакет «Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб»:Вартість, грн.
Нарахування заробітної плати (коли кількість працівників – більше за 1), із розрахунку за 1 працівника125
Ведення кадрового обліку (складання наказів і штатного розкладу, заповнення трудових книжок, ведення табеля обліку робочого часу тощо) із розрахунку за 1 працівника175
За кожну додаткову господарську операцію (коли їх більше 20, при цьому в первинних документах (накладних, актах) має міститись не більше 10 номенклатурних позицій. Якщо більше – вартість за документ збільшується пропорційно кількості номенклатурних позицій)25
Ведення клієнт-банка: 
– до 20 платіжних документів за місяць300
– до 50 платіжних документів на місяць500
– до 100 платіжних документів на місяць800
ВЕД за 1 операцію в місяць (до 3 операцій в місяць)200 (500)
Збирання первинних документів (за 1 комплект)від 50
Бухгалтерське обслуговування підприємців
Система оподаткування Фізичної особи-підприємцяВартість базового пакету за 1 місяць, грн.
Платник єдиного податку I групи500
Платник єдиного податку II групи600
Платник єдиного податку III групи без ПДВ700
Платник єдиного податку III групи + платник ПДВ4500
Загальна система оподаткування без ПДВ3000
Загальна система оподаткування + платник ПДВ4500
Будь яка система оподаткування без діяльності100
Додаткові послуги, що надаються понад базовий пакет «Бухгалтерське обслуговування підприємців»:Вартість, грн.
Облік доходів по додатковому регістру доходу (плюс один розрахунковий рахунок або готівкові надходження, або платіжна система) за кожний регістр доходу150
Ведення клієнт-банка:
– до 10 платіжних документів за місяць200
– до 20 платіжних документів на місяць300
– до 50 платіжних документів на місяць500
Підготовка та оформлення первинних документів (рахунок-фактура + видаткова накладна / акт виконаних робіт) за 1 комплект50
Нарахування зарплати 2 рази на місяць, формування відомості виплати заробітної плати, ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу тощо) із розрахунку за 1 співробітника300
Додавання КВЕДів, виключення КВЕДів, зміна групи оподаткування, зміна системи оподаткування, запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку (дистанційна дія)250
Послуги з реєстрації

Реєстрація ФОП не платник ПДВ — від 1500 грн.

Реєстрація ФОП платник ПДВ — від 2200 грн.

Реєстрація юридичної особи (ТОВ або ПП) без ПДВ — від 4000 грн.

Реєстрація юридичної особи (ТОВ або ПП) із ПДВ — від 4500 грн.

Реєстрація громадських (неприбуткових) організацій — від 5000 грн.

Внесення змін
Внесення змін до статутів кооперативів
Внесення змін до статуту (перереєстрація) кооперативу5500 грн.
Зміна місцезнаходження (адреси) кооператива:
– без внесення змін до статуту2800 грн.
– із внесенням змін до статуту (якщо адреса зазначена у статуті)від 5500 грн.
Зміна голови кооперативу або додавання (зміна) підписанта4300 грн.
Зміна (доповнення) переліку КВЕДів4000 грн.
Зміна контактних даних1000 грн.
Внесення змін в реєстраційні дані та статути юридичних осіб
Зміна учасника ТОВ або зміна власника підприємства (інші зміни статуту)від 4600 грн.
Зміна статуту у зв’язку із приведенням його відповідно до нового закону про ТОВвід 5500 грн.
Зміна місцезнаходження (адреси) підприємства:
– без внесення змін до статуту2800 грн.
– із внесенням змін до статуту (якщо адресу зазначено у статуті)5500 грн.
Заміна директора (керівника) підприємства або заміна підписанта4300 грн.
Доповнення переліку КВЕДів4000 грн
Зміна контактних даних800 грн.
Консультування

Первинна консультація протягом 10 хв. — безкоштовно

Консультація протягом 1 години — 1000 грн.

ДОСТУПНІСТЬ І ПРОЗОРІСТЬ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ​

Ми супроводжуємо бізнес на усіх етапах

Аутсорсинг бухгалтерских услуг
1. На етапі створення бізнесу
2. На етапі розвитку бізнесу
3. На етапі закриття бізнесу
1. На етапі створення бізнесу
  • експрес-аналіз бухгалтерських документів та податкової звітності
  • організація, ведення або відновлення бухгалтерського обліку
  • оптимізація документообігу підприємств
  • забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності
2. На етапі розвитку бізнесу
  • організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності  й контролю за економічним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів
  • своєчасне складання бухгалтерської та податкової звітності на підставі даних первинних документів і бухгалтерських записів, подання їх в установленому порядку до відповідних органів
  • організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій
  • організація обліку коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, що надходять до Замовника, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;
  • облік витрат виробництва й обігу, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції, виконання робіт (надання послуг), результатів господарсько-економічної діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових та кредитних операцій
  • забезпечення контролю за законністю, своєчасністю й правильністю оформлення фінансових документів
  • забезпечення правильного нарахування й перерахування податків, зборів (обов’язкових платежів), внесків на соціальне страхування, коштів на фінансування капітальних вкладів, заробітної плати та інших виплат і платежів, погашення в установлені строки заборгованості за позиками
  • нарахування заробітної плати (з щомісячною подачею звітності по персоніфікації) для працівників
  • здійснення контролю за дотриманням порядку оформлення первинних документів, розрахунків та платіжних зобов’язань, витрачанням фонду заробітної плати, проведенням інвентаризацій
  • моніторинг законодавства, що стосується послуг, які надаються
3. На етапі закриття бізнесу
  • закриття поточного періоду в бухгалтерському та податковому обліку
  • подання поточної або фінальної звітності за умови ліквідаціі
  • передача (повернення) документів та звітів що знаходились на зберіганні виконавця замовнику
 
 
 

Отримати консультацію​

Безкоштовно — до 10 хвилин, консультація 1 год — 1000 грн.
Отримати консультацію
Центр бухгалтерського аутсорсингу
РОЗРАХОВУЙТЕ НА НАС

Наші переваги — ваші вигоди

ТОВ «Центр бухгалтерського аутсорсингу» був створений у 2017 фахівцями з 20-річним досвідом роботи в сфері бухгалтерського обліку та податкового права.

Професійно

Наш досвід у бухгалтерії — 25 років. Експертиза і професіоналізм підтверджуються позитивними відгуками партнерів, які працюють з нами багато років. Бухгалтери «ЦБА» володіють актуальними знаннями, постійно моніторять зміни у законодавстві. Кожен з наших фахівців відповідає за свою ділянку роботи.

Прозоро

Вартість послуг безпосередньо залежить від документообігу. Прозорість розрахунків — основа нашого партнерства, коли кожна цифра обґрунтована. Всі бухгалтерські послуги (ведення бухгалтерського та податкового обліку, формування і відправка звітності) ведуться в облікових системах і включені у вартість. Решта послуг узгоджуються і оплачуються додатково.

Економно

Ви економите фінанси і час. Зарплата штатного фахівця перевищує номінальну вартість тарифів «ЦБА». При цьому над вашими справами працює ціла команда: веде документообіг, облік господарських та фінансових операцій, готує звітність. Ви можете повністю зосередитися на вирішенні своїх бізнес-завдань.

Якісно

Комплексний підхід і відпрацьована система контролю, при якій більш досвідчений співробітник постійно моніторить роботу молодого фахівця, що забезпечує якість наших послуг на найвищому рівні. Власна відпрацьована система якості роботі, завдяки чому нам вдалося практично повністю виключити помилки в роботі. 

Бухгалтерський аутсорсинг — це ведення кваліфікованими фахівцями бухгалтерського та податкового обліку на віддаленому доступі.

Про компанію

«Центр бухгалтерського аутсорсингу» працює з 2017 року і спеціалізується на веденні бухгалтерського і податкового обліку, розрахунку заробітної плати і кадровому діловодстві. Ми команда однодумців, і наша мета — доступність і прозорість бухгалтерського обліку компанії-клієнта!

Графік роботи

Пн — Пт: 09:00 — 18:00
Сб: 10:00 — 16:00 (за попереднім записом)
Нд: вихідний

Контакти

+38 (097)-464-07-84
+38 (099) 026-27-42
cba.buh@gmail.com

Адреса

76000, м. Івано-Франківськ
© Центр бухгалтерського аутсорсингу 2017-2022. Усі права захищені.
  • Прайс-лист
  • Політика конфіденційності
Оставить заявку






    Залишити заявку






      Оставить заявку






        Залишити заявку