Бухгалтерський облік для інтернет-магазину

Роздрібна торгівля – одна з найбільш затребуваних сфер підприємницької діяльності. Усе більш популярним форматом роботи стає продаж товарів через інтернет-магазин. Разом з тим, ведення бізнесу в рамках закону передбачає реєстрацію підприємства з обов’язковим відрахуванням податків, що нерозривно пов’язано з організацією бухобліку. Ведення фінансового та бухгалтерського обліку для інтернет-магазину надає «Центр бухгалтерського аутсорсингу». Ми гарантуємо професійне виконання задач бухгалтерії у повному обсязі, з мінімізацією витрат. Компанія працює віддалено з підприємствами на всій території України.

Особливості бухобліку в інтернет-магазині

Торгівля товарами через інтернет зручна як для покупця, так і для власника. Зникає необхідність в оренді приміщень під торгову залу, якщо мова йде лише про онлайн торгівлю. З’являється можливість скоротити кількість працівників та тим самим оптимізувати витрати на виплату заробітної платні. Проте бухгалтерський облік для інтернет-магазину має і свої нюанси:

  1. Робота за спрощеною системою оподаткування.
  2. Необхідність прийому первинної документації від контрагентів.
  3. Сезонне навантаження, якщо торгівля здійснюється товарами певної специфіки.

Ці та інші нюанси ведення бухгалтерії в торгівлі – фактори помилок та прострочень, які допускають недосвідчені спеціалісти під час ведення бухгалтерії.

Чому бухгалтер на аутсорсингу – оптимальний варіант для інтернет-магазину

Вести первинний бухгалтерський облік, правильно проводити господарчі операції та використовувати законні способи зниження податкового навантаження під силу лише спеціалісту, який знайомий з особливостями ведення бухгалтерії в цій галузі. Щоб бути упевненим у професійному виконанні обов’язків, варто довіритися «Центру бухгалтерського аутсорсингу». Ми пропонуємо широкий спектр послуг:

  • Контролюємо своєчасне нарахування податків;
  • Складаємо та подаємо фінансову та податкову звітність;
  • Формуємо управлінську звітність для власника, що дозволяє аналізувати показники роботи інтернет-магазину та впроваджувати стратегії для підвищення ефективності;
  • Надаємо підтримку у спілкуванні з контролюючими органами, а також під час проведення перевірок;
  • Виконуємо фінансове планування діяльності;
  • Працюємо над обліковою політикою;
  • Займаємося розробкою схеми документообороту.

Завдяки аутсорсингу бухгалтерії інтернет-магазину власник позбавляється від необхідності самостійно вести облік та може бути упевненим у правильності виконання завдань. Детальний аналіз та зведення показників дозволять оцінити ефективність роботи магазину та розробити стратегії для її покращення.

Переваги співпраці з нами

Своєчасна подача звітності та правильне оформлення первинної документації у виконанні професіоналів має такі переваги:

  • Ефективна комунікація на кожній ланці «клієнт-відділ продажів-бухгалтерія»;
  • Прозорість розрахунків;
  • Гарантія конфіденційності та виконання повного обсягу обов’язків, що закріплюється у договорі, який ми підписуємо з нашими клієнтами;
  • Економія на заробітній платні та соціальних виплатах.

Ціни на бухгалтерське обслуговування інтернет-магазину варіюються залежно від обраного пакету послуг, який визначає зайнятість спеціалісту на аутсорсингу. Можна обрати як часткове ведення бухгалтерії, так і повне делегування задач головному бухгалтеру центру.

Якщо Вам потрібні послуги бухгалтерського супроводу ФОП, допомога в здачі звітності, то ви завжди можете Звернутися в ЦБА – Центр бухгалтерського аутсорсингу.