Договір на бухгалтерське обслуговування підприємств

blank

Реєстрація РРО (реєстратора розрахункових операцій) – необхідна умова ведення підприємницької діяльності у роздрібній торгівлі, ресторанному та туристичному бізнесі, онлайн-торгівлі, обслуговуючій сфері, медіндустрії тощо. Підприємець може обрати будь-який фіскальний реєстратор, що відповідає його задачам, бізнес-процесам. Проте ключовим в цьому питанні залишається момент реєстрації касового апарату.

19 квітня 2019 року зареєструвати касовий апарат стало простіше та легше для підприємців. Багато в чому це можливо завдяки створенню Реєстру ЦСО та Реєстру екземплярів РРО. Детальніше про зміни та покрокову реєстрацію нижче.

Які зміни внесли в процедуру реєстрації

 

Що ж змінилося в процедурі реєстрації касового апарату?

  1. Пакет документів значно скоротився. Так, щоб зареєструвати РРО та КОРО (книга обліку розрахункових операцій), достатньо лише написати заяву та подати її до органів ДФС. Подача можлива в електронній формі, для цього використовується Кабінет платника податків. Крім того, подача заяви на паперовому носії також поки що діє.
  2. Документообіг тепер і в електронному вигляді. Так, електронна форма виконання ряду процесів також доступна для підприємця. Це, зокрема, опція подати заяву для реєстрації касового апарату. Також в електронному вигляді ви можете сповістити про те, що уклали договір на техобслуговування та ремонтні роботи, зарезервували фіскальний номер. Можна відправляти ЦСО акти вводу в експлуатацію та довідки про те, що апарат опломбували. Усі перераховані вище задачі легко виконуються з допомогою інструментів інформаційної системи ДФС та Електронного кабінету платника податків.
  3. Реєстрація фіскального реєстратора через цифровий підпис документації. Підписувати реєстраційну заяву, журнал про використання РРО та заяву про реєстрування книги обліку розрахункових операцій також можна з допомогою електронних засобів, тобто, цифрового підпису.

Це основні корегування, які внесли до порядку реєстрації фіскального реєстратора. Їх реалізація значно спростила алгоритм внесення даних до відповідних органів.

Додаткові відомості стосовно реєстрації касового апарату

 

Перед тим, як зареєструвати касовий апарат у податковій, важливо здійснити подання Форми №20 ОПП, в якій повідомляється про об’єкти, що оподатковуються, а також ті, що мають опосередкований зв’язок із оподаткуванням чи виступають інструментом здійснення підприємницької діяльності.

Форма обов’язково подається також в тих випадках, коли дані про об’єкти оподаткування змінюються. Маються на увазі:

  • Тип;
  • Найменування;
  • Розташування;
  • Стан, статус.

Повідомляти про всі об’єкти, що обкладаються податком, зобов’язані як фізичні, так і юридичні особи.

Як зареєструвати касовий апарат: покрокова інструкція

 

  1. Перший крок – обрати та купити касовий апарат чи фіскальний реєстратор, що відповідатиме задачам вашого бізнесу та дозволить оптимізувати виконання будь-яких операцій. Оформлення купівлі та оплата.
  2. Далі необхідно визначитися із Центром сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій, які пройшли авторизацію у виробників придбаного вами апарату. Обравши зручний для вас ЦСО, переходьте до етапу укладання договору з ним. Центр зобов’язаний повідомити ДФС про те, що укладено договір із даним суб’єктом.
  3. Переходимо до Кабінету платника податків. У ньому можна знайти електронну форму Заяви про реєстрацію фіскального апарату. Те ж саме можна зробити і на паперовому носії, заповнивши форму N 1-PPO. Державна фіскальна служба зобов’язана розглянути заяву протягом одного робочого дня, після чого направити Довідку про резервування фіскального номеру в ЦСО.
  4. Центр сервісного обслуговування має фіскалізувати апарат, увести його у експлуатацію, підключити до еквайєра. Після цього майстер виконує опломбування апарата. Довідка про опломбування РРО та Акт вводу в експлуатацію підтверджують факт виконання цих операцій: документи в електронному вигляді надсилаються до ДФС. Важливо: ЦСО зобов’язаний ввести в експлуатацію касовий апарат протягом 3-х днів.
  5. Після отримання в ДФС Довідки про опломбування та Акту вводу в експлуатацію представник фіскальної служби передає заявнику Свідоцтво про реєстрацію РРО. Свідоцтво має відправитися не пізніше, ніж через два робочих дні.
  6. Заключний етап – реєстратор розрахункових операцій встановлюється на місці, де він буде експлуатуватися, та підключається до мережі Інтернет (протягом одного робочого дня).

Якщо вам не потрібна ліцензія на ведення підприємницької діяльності, процедура реєстрації касового апарату на цьому завершена.

Відомості про інші зміни, що стосуються експлуатації реєстратора розрахункових операцій

 

  1. Як перереєструвати реєстратор розрахункових операцій та книгу обліку розрахункових операцій? Якщо змінились дані про суб’єктів, які ведуть діяльність, та ці дані прописані в реєстраційному посвідченні чи книзі обліку, для перереєстрації потрібно написати заяву, не прикладаючи ніяких додатків.
  2. Дещо про використання книги обліку розрахункових операцій. Якщо підприємець вирішує не використовувати книгу обліку, то виконувати розрахункові операції на касовому апараті в разі виходу з ладу чи аварії в електромережі не дозволяється. Коли ухвалено відмову від книги обліку, фірма має видати Наказ по підприємству про невикористання КОРО, виконати перереєстрацію фіскального реєстратора на направити копію Наказу із Заявою до органів, уповноважених у даній сфері.
  3. Як користуватися реєстратором розрахункових операцій та книгою обліку за необхідності купити-продати валюту? Ведення КОРО та журналу експлуатації РРО за умови купівлі-продажу спрощується. Підклеювання щоденних фіскальних звітних чеків (Z-звітів) необов’язкове, як і ведення обліку ремонтів. Проте варто пам’ятати, що підприємства, які займаються купівлею-продажом іноземної валюти, не мають права на здійснення операцій в обмінних пунктах, коли зламався розрахунковий реєстратор і при цьому немає запасного апарату. Той же припис працює і в разі відсутності підключення до електромережі.
  4. Доступне зберігання щоденних фіскальних звітних чеків в електронному форматі.

Скільки коштує зареєструвати касовий апарат

 

Самостійна реєстрація фіскального реєстратора пов’язана із великими часовими витратами. Проте підприємців також цікавить питання; «Скільки коштує зареєструвати касовий апарат в Україні?». Сума включає вартість власне обладнання, що може варіюватися в залежності від типу апарату, набору функцій, а також дрібні збори.

Щоб скоротити процедуру реєстрації Checkbox та позбавити себе обов’язків, пов’язаних із оформленням документів у відомчих органах, можна доручити задачу із реєстрації, перереєстрації касового апарату та зняття з обліку профільній фірмі. Як правило, ціна послуги доступна та окупається вільним часом.

РРО Checkbox- програмний РРО для вашого бізнесу

 

З 1 серпня 2020 року запущений новий РРО Checkbox, його творці створили програму, яка пропонує послуги для 3-х груп користувачів – малого бізнесу, інтернет-магазинів, середнього і великого бізнесу. Сьогодні сервіс Checkbox можуть протестувати всі бажаючі, достатньо лише залишити заявку на офіційному сайті. Що таке Checkbox? Це програмний продукт, який дозволить українському бізнесу економити гроші і бути ефективніше. Йдеться про так званих програмних РРО або, простіше, програмних касах.

У чому відмінність класичного РРО та РРО Checkbox? РРО Checkbox має ряд переваг, наприклад:

  • Класичні РРО дорогі і вимагають заміни кожні 7 років, в той час як РРО Чекбокс не має ніяких витрат на придбання обладнання.
  • У класичних потрібно щомісяця платити за обслуговування, інформаційні послуги, а в Checkbox операційні витрати найвигідніші;
  • У класичних потрібно вести самостійно звітність, книгу обліку, вручну контролювати зміни, а в Checkbox можна максимально просто керувати касами через внутрішні системи.

РРО Checkbox підходить для тих у кого є продажі через інтернет, тут є можливість надавати чеки від покупок через веб-сайт, мобільний додаток або чат-бот. Користувач може отримувати чеки на електронну пошту.

Переваг у Checkbox досить багато, завдяки йому можна незабаром позбутися неефективних касових апаратів і перейти на більш сучасні технології, що дозволяють спростити процес ведення бізнесу.

Якщо вам потрібно бухгалтерське обслуговування, супровід юридичних осіб або бухгалтерські послуги для ФОП ви завжди можете звернутися до фахівців ЦБА.