• +38 (099) 026-27-42
  • cba.buh@gmail.com
Консультація
ЦБА
  • Про нас
    • Про нас
    • Як ми працюємо
    • Що краще: “свій” бухгалтер чи аутсорсинг?
  • Обслуговування
    • Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб
    • Бухгалтерське обслуговування підприємців
  • Реєстраційні дії
    • Реєстрація
      • Реєстрація юридичних осіб (ТОВ та ПП)
      • Реєстрація підприємців (ФО-П)
      • Реєстрація громадських організацій
      • Реєстрація кооперативів
    • Закриття
      • Закриття юридичних осіб
      • Закриття підприємців
    • Внесення змін
      • Внесення змін в реєстраційні дані та статути юридичних осіб
      • Внесення змін до статутів кооперативів
      • Внесення змін в документи громадських організацій
  • Кейси
    • Бухгалтерське обслуговування ІТ компаній
    • Бухгалтерський облік у сфері медичних послуг
    • Бухгалтерський облік на виробництві
    • Бухгалтерське обслуговування торгових підприємств
    • Бухгалтерське обслуговування логістичних компаній
    • Бухгалтерське обслуговування для ЗЕД: імпорт та експорт продукції
    • Бухгалтерське обслуговування адвокатів, нотаріусів, юристів
    • Бухгалтерський облік оренди нерухомості
  • Статті
  • Контакти
  • Українська
Ви тут: Головна > Внесення змін в реєстраційні дані та статути юридичних осіб

Внесення змін в реєстраційні дані та статути юридичних осіб

Якщо виникла потреба внести змінити реєстраційні дані ТОВ, ПП чи іншої юридичної особи, зверніться до спеціалістів «ЦБА».
Професійна допомога

Вартість послуг із внесення змін:

Зміна учасника ТОВ або зміна власника підприємства (інші зміни статуту) – від 4600 грн.*
* – вартість залежить від кількості засновників, яких потрібно замінити або додати.

Зміна статуту у зв’язку із приведенням його відповідно до нового закону про ТОВ – від 5500 грн.*
* – якщо учасників (засновників) більше 1 людини, доплата за кожного наступного становить 600 грн.

Зміна місцезнаходження (адреси) підприємства:

  • без внесення змін до статуту – 2800 грн;
  • із внесенням змін до статуту (якщо адресу зазначено у статуті) – 5500 грн.

* – якщо учасників (засновників) більше 1 людини, доплата за кожного наступного становить 600 грн.

Заміна директора (керівника) підприємства або заміна підписанта – 4300 грн.

Доповнення переліку КВЕДів – 4000 грн.

У всіх випадках до вартості послуг включені:

  • підготовка і надання до органів держреєстрації усіх необхідних документів;
  • вартість нотаріальних послуг за посвідчення підписів на статуті і протоколу, а також вартість послуг нотаріуса із внесення змін;
  • сума реєстраційного збору та банківських послуг (800грн).
Отримати консультацію
бухгалтерские услуги
Надійне партнерство

Послуги з внесення змін до реєстраційних даних та/або до статутів юридичних осіб

Усі ці зміни – досить копіткий процес, який частіш за все доцільно доручити відповідним фахівцям.

Внесення змін до реєстраційних даних та/або до статутних документів юридичних осіб, зокрема, таких, як товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) або приватного підприємства (ПП), може включати:

  • зміну складу (переліку) учасників (засновників) товариства (підприємства);
  • зміну власника товариства (підприємства);
  • зміну адреси (місцезнаходження) товариства/підприємства (в т.ч. – у зв’язку із перейменуванням вулиць);
  • зміну директора (керівника) товариства (підприємства);
  • доповнення переліку (зміну переліку) підписантів;
  • зміну (доповнення) переліку КВЕДів або зміну телефону та інших контактних даних.

Внесення змін до статутних документів або реєстраційних даних складається із декількох етапів і включає в себе:

  • попередню консультацію щодо необхідних змін
  • складання протоколу загальних зборів засновників (учасників) ТОВ (підготовка рішення засновника для ПП) про зміну засновників або місцезнаходження фірми
  • підготовка нового статуту вашого підприємства або внесення змін до вже існуючого статуту
  • заповнення реєстраційної картки
  • надання необхідного пакету документів в орган держреєстрації
  • отримання нової печатки (оплачується окремо), якщо після внесення змін змінюється назва тощо
  • отримання в органі держреєстрації та надання клієнту всіх документів, що підтверджують внесення змін

Ми готові взяти на себе усі ці турботи, щоб ви могли займатися бізнесом, а не бюрократією!

Додаткові послуги (за пільговими цінами):
– перереєстрація платником єдиного податку – вартість послуги 300 грн;
– перереєстрація платником ПДВ – вартість від 500 грн.

Отримати консультацію​

Консультація 1 год – 1000 грн.
Отримати консультацію
бухгалтерские услуги ЦБА
Доступність і прозорість бухгалтерського обліку

Інші дистанційні бухгалтерські послуги

Віддалене обслуговування та супровід бухгалтерії на всіх етапах діяльності.

blank
Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб
Дізнатися більше
ведение бухгалтерии предприятий
Бухгалтерське обслуговування підприємців
Дізнатися більше
Налоговые и бухгалтерские консультации
Податкові і бухгалтерські консультації
Дізнатися більше
Аудит финансовой отчетности
Аудит
фінансової
звітності
Дізнатися більше
Аудит налогов — независимая аудиторская проверка
Податковий аудит
Дізнатися більше
ведение бухгалтерии ооо, флп
Реєстрація
Дізнатися більше
blank
Закриття
Дізнатися більше

Бухгалтерський аутсорсинг — це ведення кваліфікованими фахівцями бухгалтерського та податкового обліку на віддаленому доступі.

Про компанію

«Центр бухгалтерського аутсорсингу» працює з 2017 року і спеціалізується на веденні бухгалтерського і податкового обліку, розрахунку заробітної плати і кадровому діловодстві. Ми команда однодумців, і наша мета — доступність і прозорість бухгалтерського обліку компанії-клієнта!

Графік роботи

Пн — Пт: 09:00 — 18:00
Сб: 10:00 — 16:00 (за попереднім записом)
Нд: вихідний

Контакти

+38 (097)-464-07-84
+38 (099) 026-27-42
cba.buh@gmail.com

Адреса

76000, м. Івано-Франківськ
© Центр бухгалтерського аутсорсингу 2017-2022. Усі права захищені.
  • Прайс-лист
  • Політика конфіденційності
Оставить заявку






    Залишити заявку






      Оставить заявку






        Залишити заявку