Бухгалтерське обслуговування підприємців

На перший погляд, бухгалтерське обслуговування підприємців не так вже й необхідно, адже облік у фізичних осіб – підприємців максимально спрощений. Більш того, платники єдиного податку, відповідно до закону, взагалі можуть обійтися без ведення будь-якого обліку, за винятком книги обліку доходів. Навіщо ж тоді бухгалтер?

Але це тільки на перший погляд.
Якщо те, чим ви займаєтеся, – дійсно бізнес, а не випадковий заробіток, то він скоріш за все займає майже весь ваш вільний час. Ну, а морочити голову з паперами просто ніколи.

Всі ще більше ускладнюється, якщо у вас з’являються наймані співробітники, яким потрібно платити зарплату, і, відповідно, сплачувати податки 2 разу на місяць.

Таким чином, рано чи пізно майже кожен підприємець стикається з необхідністю перекласти частину цих турбот на бухгалтера. Але взяти штатного бухгалтера і платити йому заробітну плату для підприємця не завжди під силу, а часто і недоцільно.

У такому випадку найкращий вихід – це передати ті чи інші повноваження з ведення обліку фірмі або іншому підприємцю, у якого в штаті є висококваліфіковані бухгалтери.

Ми готові запропонувати вам комплексне бухгалтерське обслуговування підприємців з додатковим переліком послуг за цінами, які значно нижче, ніж зарплата найманого бухгалтера.

Вартість базового пакету “Бухгалтерське обслуговування підприємців

з 01 березня 2019 року

Система оподаткування Фізичної особи-підприємця Вартість базового пакету за 1 місяць, грн
Платник єдиного податку I групи 300
Платник єдиного податку II групи 350
Платник єдиного податку III групи без ПДВ 600
Платник єдиного податку III групи + платник ПДВ 3 000
Загальна система оподаткування без ПДВ 2 000
Загальна система оподаткування + платник ПДВ 3 000
Будь яка система оподаткування без діяльності 100

До вартості базового пакету входить:
– ведення книги обліку доходів (до 30 записів в місяць);
– розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету, надання реквізитів для оплати;
– підготовка звітності для подачі до органів ДФС України, Управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах та інших фондів;
– аналіз правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
– консультації по телефону з поточних питань (до 10 хвилин кожна).

У кожному конкретному випадку вартість бухгалтерських послуг визначається індивідуально – з урахуванням обсягу документообігу, делегованих повноважень та наявності або відсутності найманих працiвникiв.

В результаті цього ви сплачуєте лише за ті послуги, які реально отримуєте!

Крім перерахованого вище, обов’язки фахівця, який здійснює бухгалтерське обслуговування підприємців, можуть включати в себе:
1) відстеження змін в чинному законодавстві та інформування про це підприємця;
2) своєчасне перерахування податків і зборів – як за підприємця, так і за найманих працівників;
3) нарахування та виплата заробітної плати найманим працівникам;
4) відповіді на запити податкової;
5) ведення договірної роботи;
6) перерахування грошей постачальникам за товар;
7) виписка документів для покупців;
8) ведення обліку товарних запасів;
9) контроль своєчасності надходження грошей від покупців;
10) ведення обліку надходження товару, обробка та систематизація документів, що підтверджують його придбання.

Додаткові послуги, що надаються понад базовий пакет
“Бухгалтерське обслуговування підприємців”

Назва послуги Вартість за 1 місяць, грн
Нарахування зарплати 2 рази на місяць, формування відомості виплати заробітної плати (із розрахунку за одного співробітника) 75
Ведення кадрового обліку (складання трудовых договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу тощо) із розрахунку за 1 співробітника 175
Ведення товарного обліку (рух і залишки товарів) від 500
Ведення клієнт-банка до 20 платіжних документів (до 50 платіжних документів) за місяць 300 (500)
Підготовка первинних документів (за 1 документ) 20

Занимайтесь бизнесом, а не бюрократией!

 

Бухгалтерське обслуговування підприємців в ХарковіКонтакти
Адреса:
м. Харків, пр. Гагаріна, будинок 4, поверх 8, офіс 64

Телефони: + 38 (099) 026-27-42

E-mail: cba.buh@gmail.com

Телефонуйте прямо зараз і ми все вам розповімо!
Попередні консультації по телефону - безкоштовні.

Що робити, якщо ви не з Харкова?

У нашій компанії величезний досвід віддаленого бухгалтерського обслуговування ФО-П.
На сьогодні ми надаємо послуги з ведення бухгалтерського обліку у підприємців, які перебувають не тільки в Харкові, але і в Харківській області, а також в:
Полтаві, Сумах, Дніпрі, Запоріжжі;
– інших населених пунктах Полтавської, Сумської, Дніпропетровської та Запорізької областей;
– населених пунктах на підконтрольних територіях Луганської та Донецької областей.

При віддаленому веденні бухгалтерського обліку ФО-П весь обмін інформацією і документами відбувається через мережу Інтернет, а оригіналами документів – через “нову пошту”.

Детальніше про взаємодію з клієнтами при віддаленому обслуговуванні можна прочитати в спеціальному розділі >>>

Поділиться з друзями, у себе на сторінці!